Strandheem Verkoop

Privacy en cookiebeleid

Dit privacybeleid is van toepassing op alle diensten, transacties, overeenkomsten en websitebezoeken van ons bedrijf. We respecteren de privacy van onze klanten en relaties en zorgen ervoor dat de verstrekte persoonsgegevens altijd vertrouwelijk worden behandeld. In dit document wordt toegelicht hoe we dit doen, welke persoonsgegevens we verzamelen en voor welke doeleinden deze worden gebruikt.

 

Het gebruik van persoonsgegevens

Bij het verlenen van onze diensten verkrijgen wij bepaalde persoonsgegevens van onze relaties, gasten en bezoekers. We bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door hen zijn verstrekt in het kader van de gevraagde dienst, zoals het aangaan van een overeenkomst. Deze persoonsgegevens zullen we niet voor andere doeleinden gebruiken, tenzij we vooraf toestemming hebben verkregen of wanneer dit wettelijk is toegestaan of verplicht.
 

Doeleinden van gebruik

Om onze relaties, gasten en bezoekers optimaal van dienst te kunnen zijn, is het soms noodzakelijk dat wij persoonsgegevens opslaan. Wij gebruiken deze persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

  •  Relatiebeheer
  •  Uitvoering van overeenkomsten, transacties en diensten
  •  Gebruik van functionaliteiten op onze website
  •  Het bepalen van strategie en beleid
  •  Indien nodig, het opsporen van onrechtmatige handelingen die betrekking hebben op ons bedrijf, onze relaties, en onze medewerkers.

 

Omschrijving van de persoonsgegevens

Voor bovengenoemde doeleinden kunnen wij de volgende persoonsgegevens verwerken:

  • NAW-gegevens;
  • Geslacht;
  • Partner, kinderen, reisgezelschap;
  • E-mailadres;
  • (Mobiel) telefoonnummer;
  • Geboortedatum;
  • Documentnummer van legitimatie;

 

Bewaartermijnen

We bewaren persoonsgegevens alleen zo lang als nodig is om de doelen te bereiken die in deze privacy- en cookieverklaring zijn beschreven.

 

Gegevensbeveiliging

Wij hanteren strikte veiligheidsprocedures om de bescherming van verwerkte gegevens te waarborgen en te voorkomen dat onbevoegden onbedoeld toegang krijgen. Alleen de personen die deze gegevens nodig hebben, krijgen toegang, en deze toegang is zorgvuldig afgeschermd. We hebben passende technische en organisatorische maatregelen getroffen om de beveiliging van persoonsgegevens te waarborgen.

 

Rechten omtrent uw gegevens

U heeft het recht om inzage te krijgen in de persoonsgegevens die wij van u hebben, evenals het recht om deze gegevens te laten corrigeren of verwijderen. Daarnaast kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door ons of door derden die namens ons handelen. U heeft tevens het recht om de door u verstrekte gegevens over te laten dragen aan uzelf of, indien gewenst, direct aan een andere partij. Voordat we op dergelijke verzoeken kunnen ingaan, kan het nodig zijn dat u zich identificeert.

Wanneer wij uw persoonsgegevens verwerken op basis van uw toestemming, heeft u op elk moment het recht om deze toestemming in te trekken.

 

Autoriteit Persoonsgegevens

We helpen u uiteraard graag als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Volgens de privacywetgeving heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens over onze verwerkingen. Voor meer informatie en het indienen van een klacht kunt u terecht op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/.